مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 17:002020-12-01ورزشي

نساجی از فردا به بازی برابر پرسپولیس فکر می کند


سرمربی تیم نساجی مازندران، پس از کسب پیروزی برابر تیم نفت مسجدسلیمان گفت، از فردا به بازی هفته پنجم برابر تیم پرسپولیس تهران فکر می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید فاضلی شامگاه سه شنبه پس از کسب پیروزی یک بر صفر تیمش نساجی مازندران برابر تیم نفت مسجدسلیمان در نشست خبری افزود: کار کادر فنی تیم نساجی برای بازی هفته آینده برابر تیم خوب پرسپولیس تهران از همین الان شروع شده اما کار بازیکنان ما از فردا شروع می شود واین فرصت را دارند که امشب را شادی می کنند و از فردا کارشان شروع می شود.

وی اضافه کرد، که از الان نمی توانم راجع به بازی پرسپولیس نظری داشته باشم، اما امیدوارم بتوانیم نتیجه لازم را برابر فینالیست آسیا بگیریم.

استرس داشتیم، اما امتیاز گرفتیم سرمربی تیم نساجی مازندران در خصوص بازی برابر تیم نفت گفت، که بازی پرفشاری بود و استرس زیادی روی همه اعضای تیم ما بود، هرچند اعتماد به نفسمان پایین بود، اما درنهایت با چنگ و دندان امتیاز را گرفتیم.

فاضلی ادامه داد، یک اصلی مهمی که دراین بازی وجود داشت، این وبد که همه خواستیم برنده شویم و وقتی تیم همدل می شود نتیجه هم پشت سرش می آید.

نساجی کار ناتمام تراکتور و پرسپولیس را تمام کرد سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه برابر تیم سرسخت لیگ که تیم های تراکتور تبریز و پرسپولیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نساجی از فردا به بازی برابر پرسپولیس فکر می کند

نساجی از فردا به بازی برابر پرسپولیس فکر می کند