مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 16:352020-12-01اقتصادي

ادامه توزیع بذر گندم دولتی برای کشت پاییزه خوزستان


مدیر تعاون روستایی خوزستان با بیان اینکه مشکلی در تامین گندم بذری مورد نیاز کشاورزان برای کشت پاییزه وجود ندارد، گفت: امیدواریم تا پایان فصل کشت پاییزه بتوانیم همه ظرفیت استان را کشت کنیم.

- ایسنا/خوزستان مدیر تعاون روستایی خوزستان با بیان اینکه مشکلی در تامین گندم بذری مورد نیاز کشاورزان برای کشت پاییزه وجود ندارد، گفت: امیدواریم تا پایان فصل کشت پاییزه بتوانیم همه ظرفیت استان را کشت کنیم.

جمشید بنی فری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت کشت پاییزه در خوزستان اظهار کرد: کشت پاییزه عظیم ترین و مهم ترین کشت کشور و به ویژه در استان خوزستان است و از این رو تعاون روستایی نسبت به تامین بذر مورد نیاز این کشت اقدام می کند.

وی افزود: با توجه به افزایش سطح زیر کشت گندم در سطح استان و استقبال کشاورزان از کشت گندم در سال جاری و با توجه به کمبود پیش آمده در توزیع گندم بذری، سازمان جهاد کشاورزی خوزستان سیاست گذاری و برنامه ریزی هایی نسبت به تامین بذر مورد نیاز از طریق تعاون روستایی انجام داده است.

مدیر تعاون روستایی خوزستان با بیان اینکه مشکلی در تامین گندم بذری مورد نیاز کشاورزان برای کشت پاییزه وجود ندارد، تصریح کرد: در این زمینه قرار بود 5 هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی استان خوزستان و بخش خصوصی، بوجاری و آماده سازی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه توزیع بذر گندم دولتی برای کشت پاییزه خوزستان

ادامه توزیع بذر گندم دولتی برای کشت پاییزه خوزستان