مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 16:002020-12-01سياسي

کرواسی ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پرویز اسماعیلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در زاگرب (کرواسی) امروز (سه شنبه) در توییتی در پی ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی کشور نوشت: - دولت کرواسی ترور شهید فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی ایران را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پرویز اسماعیلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در زاگرب (کرواسی) امروز (سه شنبه) در توییتی در پی ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی کشور نوشت: در پی اقدام تروریستی اخیر در به شهادت رساندن دکتر محسن فخری زاده، دولت کرواسی این اقدام را محکوم و خواستار خویشتنداری از هرگونه عملی شد که موجب بی ثباتی در منطقه می شود.

وی افزود: مدیرکل سیاسی وزارت خارجه کرواسی نیز در گفت وگوی تلفنی با اینجانب بر این موضع تأکید کرد.

بعدازظهر جمعه هفتم آذر ماه محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی کشور در حمله عناصر تروریست مسلح به خودروی وی به شهادت رسید.

در همین زمینه وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در بیانیه ای اعلام کرد: بعدازظهر (جمعه) عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده را مورد حمله قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرواسی ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد

کرواسی ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد