مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 15:402020-12-01حوادث

کشف 10 تن روغن احتکار شده با هوشیاری خبرنگار فارس/ تقدیر از سرعت عمل پلیس + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، روزهای گذشته تصویر و گزارش مردمی از دپو و انبار میزان قابل توجهی روغن در یک حمام در محلات شهر گرگان، به خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان ارسال شد و مخاطبان خواستار رسیدگی از سوی خبرگزاری فارس و مسوولان نظارتی شدند.

بلافاصله با بررسی های خبرنگار فارس از محل دپوی روغن و نحوه تخلیه بار و اقدامات صورت گرفته، احتمال احتکار روغن و سوءاستفاده افراد سودجو از شرایط موجود قوت گرفت.

به دلیل حساسیت موضوع و ضرورت سرعت عمل در اقدام نظارتی، بلافاصله موضوع از طریق خبرنگار فارس به اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان گلستان گزارش شد.

بلافاصله پلیس با بررسی های اطلاعاتی و هماهنگی لازم با مرجع قضایی، به همراه نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، بسیج ادارات و تعزیرات در کمتر از 30 دقیقه به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل، میزان 10 تن روغن نباتی احتکار شده را کشف و انبار مورد نظر با نظر نماینده تعزیرات پلمب تا بررسی های نهایی صورت گیرد.

* تقدیر جانشین فرمانده انتظامی گلستان از مردم و خبرگزاری فارس جانشین فرمانده انتظامی گلستان عصر امروز با تقدیر از خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان و هوشیاری مردم عزیز و تمامی رسانه ها و شبکه های اجتماعی در همراهی با پلیس به منظور تولید و گسترش نظم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 تن روغن احتکار شده با هوشیاری خبرنگار فارس/ تقدیر از سرعت عمل پلیس + فیلم

کشف 10 تن روغن احتکار شده با هوشیاری خبرنگار فارس/ تقدیر از سرعت عمل پلیس + فیلم