مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 15:402020-12-01سياسي

کرونا در خدمت مبتلایان به ایدز و مسیر جهانی برای پایان دادن به این بیماری!


امروز روز جهانی ایدز است که شعار امسالش همبستگی جهانی، مسئولیت مشترک انتخاب شده؛ به این بهانه قصد داریم نگاهی بیندازیم به بیماری ای که به رغم نام آشنا بودن، برای بسیاری مان کمتر شناخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، شاید شنیده باشید که می گویند هیچ چیز مطلق نیست و در تشریحش یادآور می شوند که در دل بسیاری از زشتی ها، برخی زیبایی ها و در بطن بسیاری از زیبایی ها، بعضی زشتی ها نهفته است.

صرف نظر از درستی یا نادرستی این ادعا، همه گیری کرونا فرصتی به دست داده برای دیدن نکاتی که به دلایل فراوان پیشتر به چشم بسیاری مان نمی آمدند.

از جمله این نکات می توان به اعلام وضعیت همه گیری [که در فرانسه به آن پاندمی و در انگلیسی پاندمیک می گویند و یکی از معادل هایی که اخیرا برایش در فارسی پیشنهاد شده، دنیاگیری است]کووید-19 اشاره کرد.

وضعیتی که نشان از فوق العاده بودن شرایط و احتمال بروز بحرانی وسیع دارد.

اما جز این بیماری که عامل پدید آوردنش نوعی از ویروس کروناست، چه بیماری دنیاگیری سراغ دارید؟ احتمالا پیش از خواندن عنوان این مطلب، ذهنتان به سمت ایدز نمی رفت.

این را می توانید با پرس و جو از اطرافیانتان مورد سنجش قرار دهید و ببینید که چه درصدی از نزدیکانتان از اعلام پاندمی یا دنیاگیری ایدز آگاهی دارند و بعد با خود تامل کنید که چرا این گونه است؟ بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در خدمت مبتلایان به ایدز و مسیر جهانی برای پایان دادن به این بیماری!

کرونا در خدمت مبتلایان به ایدز و مسیر جهانی برای پایان دادن به این بیماری!