مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 15:202020-12-01اقتصادي

کاهش 50 درصدی بستری های کرونایی در استان بوشهر


بستری های کرونایی در استان بوشهر از 344 بیمار نسبت به ایام تابستان 50 درصد کاهش یافته است.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر عنوان کرد: بستری های کرونایی در استان بوشهر از 344 بیمار نسبت به ایام تابستان 50 درصد کاهش یافته است.

عبدالکریم گراوند در نشست ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با قدردانی از همراهی و همکاری مردم، بازاریان و اصناف در اجرای طرح محدودیت های 2 هفته ای در مقابله با کرونا گفت: از 10 شهرستان استان تنها شهرستان بوشهر در وضعیت قرمز قرار دارد و مابقی نارنجی و زرد است.

وی با بیان اینکه پس از پایان محدودیت های دو هفته ای رنگ بندی کرونایی شهرستان ها از سوی ستاد ملی کرونا اعلام می شود، افزود: با ابلاغ وضعیت و شرایط شهرستان ها، اجرای محدودیت ها بر اساس آن تغییر می کند که امید می رود با روند کاهشی بستری ها و مبتلایان کرونایی در بوشهر این محدودیت ها تغییر یابد.

مقام عالی دولت در استان بوشهر با اشاره به رعایت بالای 90 درصدی پروتکل های بهداشتی برای مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این راستا بستری های کرونایی در استان بوشهر از 344 بیمار نسبت به ایام تابستان 50 درصد کاهش یافته است.

گراوند با قدردانی با همکاری نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در کنترل ورودی ها و خروجی ها تصریح کرد: بر اساس بررسی های انجام شده تردد خودروها در مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی بستری های کرونایی در استان بوشهر

کاهش 50 درصدی بستری های کرونایی در استان بوشهر