مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 14:452020-12-01اجتماعي

روایت روستایی در استان اصفهان که با بالگرد به آن مایحتاج می رسانند+ تصاویر


شهرستان فریدون شهر از نظر جغرافیایی منطقه ای برف گیر بوده روستاهای بسیاری را در بر می گیرد که یکی از آنها روستای هیران است، این روستا مرتفع ترین روستای بدون جاده مدرسه دار ایران بوده و هیچ راه دسترسی عادی به مفهوم واقعی کلمه جاده ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، شهرستان فریدونشهر که در 200 کیلومتری غرب استان اصفهان واقع شده با ارتفاع 2 هزار و 530 متر از سطح دریا مرتفع ترین شهر ایران و بام ایران نام دارد.

این شهرستان از نظر جغرافیایی منطقه ای برف گیر بوده روستاهای بسیاری را در بر می گیرد که یکی از آنها روستای هیران است، این روستا مرتفع ترین روستای بدون جاده مدرسه دار ایران بوده و هیچ راه دسترسی عادی به مفهوم واقعی کلمه جاده ندارد.

روستای هیران مرز بین سه استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و لرستان است که از هر سه استان راه کوهستانی و صعب العبور دارد؛ مدرسه این روستا به صورت کانکسی است و دو آموزگار برای 25 دانش آموز در شش پایه تدریس می کنند.

  علی نیکخواه در خصوص شرایط مدرسه این روستا اظهار داشت: به دلیل مسیر صعب العبوری که این روستا دارد از طریق فضای مجازی، ارسال درسنامه و محتوای آموزشی برای دانش آموزان سعی کردیم که از همه ظرفیت ها برای استم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت روستایی در استان اصفهان که با بالگرد به آن مایحتاج می رسانند+ تصاویر

روایت روستایی در استان اصفهان که با بالگرد به آن مایحتاج می رسانند+ تصاویر