مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 13:452020-12-01سياسي

مجلس جاده برجام را دو طرفه کرد؟


نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز با تصویب طرح اقدام راهبردی برای مقابله با تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران و دادن مهلت یک ماهه به کشورهای اروپایی برای عمل به تعهداتشان، - جاده یک طرفه ای که در اجرای توافق برجام ترسیم شده بود را پایان بخشیدند؛ پیامی روشن به کشورهای غربی که دوران وعده دادن های توخالی سر رسیده و دیگر زمان پا گذاشتن آنان در میدان عمل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاریخ ساز شدند.

آن ها به جای واکنش انفعالی نسبت به ترور شهید فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع طرحی را با سرعت و فوریت تصویب کردند که به موجب آن دیگر غربی ها نمی توانند از عمل به تعهداتشان شانه خالی کرده و به بهانه های واهی اقدامی برای رفع تحریم ها انجام ندهند.

وکلای ملت با دادن مهلت یک ماهه ای به کشورها 1+4 برای اجرای کامل به تعهداتشان دادند که در غیر این صورت دولت باید نظارت های فراتر از پادمان از جمله اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کند.

کلیات و 9 ماده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران در دو نوبت صبح و عصر جلسه علنی مورد رسیدگی قرار گرفت و نمایندگان در نشست صبح تا آخر ماده 5 و در بعدازظهر مابقی مواد را به تصویب رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس جاده برجام را دو طرفه کرد؟

مجلس جاده برجام را دو طرفه کرد؟