مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 13:402020-12-01اقتصادي

کاهش قیمت ماسک سه لایه به هزار تومان


حداکثر قیمت مصرف کننده انواع ماسک سه لایه پزشکی استاندارد مورد تأیید سازمان غذا و دارو به 10،000 ریال کاهش یافت و کلیه مراکز عرضه از جمله داروخانه ها، - جی پلاس؛ قیمت ماسک سه لایه پزشکی استاندارد مورد تایید سازمان غذا و دارو با تصمیم ستاد لجستیک مقابله با کرونا به هزار تومان کاهش یافت.

طبق گزارش سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، جلسه مورخ 09/ 09/ 99‬ ستاد لجستیک مقابله با کرونا با حضور رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و معاونین بازرگانی داخلی، امور صنایع و نمایندگان سازمان غذا و دارو، وزارت کشور و سایر دستگاه های مسئول و نظارتی، نمایندگان واحدهای تولیدی در محل سازمان حمایت برگزار شد.

در این جلسه ضمن تشریح و ارائه گزارشی از روند موفقیت آمیز تولید انبوه انواع ماسک های بهداشتی سه لایه استاندارد و به تبع آن دپوی قابل توجه ماسک در کشور مواردی به شرح ذیل طرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

با عنایت به برنامه ریزی های صورت پذیرفته در راستای افزایش تولید محصولات مرتبط با مقابله با ویروس کرونا مقرر شد جهت رفاه عموم مردم ایران و الزام استفاده از ماسک در کشور و با توجه به شرایط قرمز در برخی استان ها، سازمان غذا و دارو با فوریت نسبت به اتخاذ تدابیر لازم برای توزیع ماسک های موجود در محل انبارهای واحدهای تولیدی و شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت ماسک سه لایه به هزار تومان

کاهش قیمت ماسک سه لایه به هزار تومان