مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 13:352020-12-01حوادث

کشف 216 میلیارد لوازم گرمایشی احتکاری در اصفهان


اصفهان_جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع لوازم گرمایشی احتکار شده به ارزش 216 میلیارد ریال در عملیات نصر 79 ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: در راستای مقابله جدی و قاطعانه با محتکران کالاها و اقلام مورد نیاز جامعه که در شرایط خاص کرونایی کشور باعث ایجاد نوسان در قیمت ها و بروز مشکلات عدیده برای مردم می شوند عملیاتی تحت عنوان نصر 79 در فرماندهی انتظامی استان اصفهان طراحی و توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: مأموران در این عملیات با هوشمندی و اشرافیت خود از وجود کالاهای احتکاری در یک انبار مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: مأموران پس از انجام هماهنگی های لازم با مقام قضایی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و مأموران اداره تعزیرات حکومتی از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه اقدامات صورت گرفته انواع لوازم گرمایشی شامل 290 دستگاه پکیج، 168 دستگاه اسپلیت، 11 هزار و 197 پره رادیاتور، 690 دستگاه مشعل گاز و 429 دستگاه رادیاتور برقی کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 216 میلیارد لوازم گرمایشی احتکاری در اصفهان

کشف 216 میلیارد لوازم گرمایشی احتکاری در اصفهان