مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 13:302020-12-01سياسي

حضور دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در پژوهشکده شورای نگهبان


در آستانه سالروز تصویب قانون اساسی، علی باقری معاون امور بین الملل رییس قوه قضاییه و رییس ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با عباسعلی کدخدایی رییس پژوهشکده و سخنگوی شورای نگهبان دیدار و گفت وگو کرد.

- در آستانه سالروز تصویب قانون اساسی، علی باقری معاون امور بین الملل رییس قوه قضاییه و رییس ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با عباسعلی کدخدایی رییس پژوهشکده و سخنگوی شورای نگهبان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، در آستانه سالروز تصویب قانون اساسی، علی باقری معاون امور بین الملل رییس قوه قضاییه و رییس ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با دکتر عباسعلی کدخدایی رییس پژوهشکده و سخنگوی شورای نگهبان دیدار و گفت وگو کرد.

علی باقری با حضور در پژوهشکده شورای نگهبان، ضمن گرامیداشت و تبریک سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون اساسی را میثاق ملی و مبنای بیعت مردم با حکومت عنوان کرد و گفت: صیانت از حقوق مردم در گرو فعال سازی ظرفیت های موجود در قانون اساسی و تبیین و ترویج جایگاه مهم مردم در مردم سالاری اسلامی است.

وی اصول قانون اساسی را عالی ترین سند ملی که مبتنی بر مبانی و احکام دینی و ریشه در تاریخ و فرهنگ ایران اسلامی دارد، دانست و افزود: تعیین ساختارهای حاکمیتی و تدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در پژوهشکده شورای نگهبان

حضور دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در پژوهشکده شورای نگهبان