مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 13:252020-12-01سياسي

نماینده بلاروسی: عاملان ترور شهید فخری زاده اقدام بی رحمانه ای مرتکب شدند


رییس کمیسیون بین الملل مجلس نمایندگان بلاروس ترور دانشمند هسته ای و دفاعی ایران را محکوم کرد و افزود این اقدام مانعی در همکاری بین کشورهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رییس کمیسیون بین الملل مجلس نمایندگان بلاروس روز سه شنبه شهادت  دانشمند هسته ای و دفاعی ایران را  یک اقدام تروریستی خواند.

آندره ساوینیک رییس کمیسیون بین الملل مجلس نمایندگان بلاروس در گفت و گو با خبرگزاری دانشمند ایرانی را اقدامی تروریستی می دانیم که پایه های همکاری بین کشورها را تضعیف می کند.

ساویتیک افزود: افرادی که مرتکب این قساوت شدند، در واقع با حمله به مبانی قانونی تمدن پیشرفته، ما را به ورطه هرج و مرج و درگیری سوق می دهند.

اتحادیه اروپا، سازمان ملل متحد و بسیاری از کشورهای جهان اقدام تروریستی در به شهادت رساندن محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی ایران را مجرمانه و در تضاد با اصل احترام به حقوق بشر توصیف کردند.

شهید محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بعدازظهر روز جمعه هفتم آذر ماه در حمله عناصر تروریست مسلح به خودروی ایشان به شهادت رسید.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در پی حادثه تروریستی ایران که در آبسرد دماوند به وقوع پیوست، در گزارشی به نقل از مقام های اطلاعاتی نوشت که رژیم صهیونیستی پشت پرده ترور شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بلاروسی: عاملان ترور شهید فخری زاده اقدام بی رحمانه ای مرتکب شدند

نماینده بلاروسی: عاملان ترور شهید فخری زاده اقدام بی رحمانه ای مرتکب شدند