موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 13:152020-12-01اقتصادي

اختصاص 45 هزار هکتار از اراضی ملی کشور به شهرک های کشاورزی


مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی بر توسعه این شهرک ها تاکید کرد و گفت: تاکنون بیش از 45 هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی کشور برای احداث شهرک های کشاورزی اختصاص یافته است.

- مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی بر توسعه این شهرک ها تاکید کرد و گفت: تاکنون بیش از 45 هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی کشور برای احداث شهرک های کشاورزی اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اشرف منصوری در جلسه پیگیری مشکلات شهرک های کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از این وسعت اراضی در نظر گرفته شده، بیش از 9000 هکتار به سرمایه گذاران واگذار شده است که 95 درصد آن در دو سال گذشته بوده است.

به گفته وی، 9000 هکتار اراضی واگذار شده برای ایجاد شهرک های کشاورزی به صورت دقیق و کارشناسی شده است؛ به گونه ای که امکان سوء استفاده توسط زمین خواران و رهاسازی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی از فسخ قرارداد 1500 هکتار از اراضی واگذار شده برای ایجاد شهرک های کشاورزی که در انجام تعهدات قانونی در زمان کوتاه واگذاری موفق نبودند، خبر داد و تاکید کرد: هم اینک 7400 هکتار از اراضی در اختیار سرمایه گذاران است که حدود 6000 هکتار آن در حال ساخت یا بهره برداری نهایی است.

طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی، وی بیشتر فعالیت شهرک های کشاورزی ایجاد شده در سطح کشور را در بخش شیلات و آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 45 هزار هکتار از اراضی ملی کشور به شهرک های کشاورزی

اختصاص 45 هزار هکتار از اراضی ملی کشور به شهرک های کشاورزی