مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 13:102020-12-01سياسي

مطالبات دانشگاه های آزاد کشور از بنیاد شهید تسویه شد


رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: تمامی مطالبات بنیاد شهید به دانشگاه آزاد در سطح ملی پرداخت و تسویه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر کریمی در خصوص گزارش جلسه روز گذشته با معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه در راستای تأمین تسهیلات کامل و افزایش یافته پروژه 264 واحدی مسکن ایثارگران و خانواده معظم شهدا در شهر اراک مقرر شد با بانک عامل صحبت های لازم به عمل آید تا این پروژه هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به مشکلات فرهنگیان ایثارگر مبنی بر کسر غیر قانونی 2 درصد از حقوق آنها به دلیل حق بیمه درمانی گفت: مقرر شد این اقدام غیر قانونی با توجه به معافیت کامل جانبازان از پرداخت حق بیمه رفع شود.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: در راستای پرداخت حقوق جانبازان معسر زیر 25 درصد مقرر شد با تأمین اعتبار لازم برای هر تعدادی از این جانبازان دارای این شرایط حقوق و مستمری لحاظ شود.

کریمی با اشاره به بند و ماده 44 قانون برنامه پنجم مبنی بر تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران، فرزندان شهدا و جانبازان عنوان کرد: اخیراً در مجلس استفساریه نسبت به این قانون داشتیم قرار است آیین نامه اجرایی برای این قانون در دولت تصویب شود و بنیاد شهید این موضوع را در دولت مطرح کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات دانشگاه های آزاد کشور از بنیاد شهید تسویه شد

مطالبات دانشگاه های آزاد کشور از بنیاد شهید تسویه شد