مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:552020-12-01پزشكي

قرق شهرها و چالش دسترسی به خدمات مبتلایان ایدز در دوران کرونا


مدیرمنطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در پیامی به مناسبت روز جهانی ایدز، موضوع منطقه ای روز جهانی ایدز 2020 را تاب آوری خدمات اچ آی وی عنوان کرده و بر خدمات بهداشتی اچ آی وی به صورت قوی تر، - مدیرمنطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در پیامی به مناسبت روز جهانی ایدز، موضوع منطقه ای روز جهانی ایدز 2020 را "تاب آوری خدمات اچ آی وی" عنوان کرده و بر خدمات بهداشتی اچ آی وی به صورت قوی تر، شبکه ای تر و یکپارچه تر که هنگام رویارویی با بحران ها، بازهم نیرومند بمانند، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن پیام دکتر احمد المنظری، آمده است: امروز روز جهانی ایدز سال 2020 است که قرار بود سال مهمی برای دستیابی به اهداف جهانی 90-90-90 باشد.

هدف این بود که اطمینان حاصل شود که تا سال 2020، از کسانی که با اچ آی وی زندگی می کنند، 90 درصد وضعیت خود را می دانند، از افرادی که ابتلایشان به اچ آی وی تشخیص داده شده 90 درصد درمان بگیرند و از کسانی که تحت درمان بودند، 90 درصد در بدنشان تکثیر ویروس سرکوب شود.

در حالی که ما از این اهداف جهانی عقب بودیم، عالم گیری کووید-19 آمد که باعث ایجاد اختلال گسترده در خدمات و تهدید به پسرفت بسیاری از دستاوردهای بهداشتی و حوزه های دیگر توسعه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرق شهرها و چالش دسترسی به خدمات مبتلایان ایدز در دوران کرونا

قرق شهرها و چالش دسترسی به خدمات مبتلایان ایدز در دوران کرونا