مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:402020-12-01سياسي

غربی ها به تعهدات خود عمل نکردند/ فرصت برای طرف های «برجام» فراهم است


تعهدات ما در برجام پابرجا بوده اما غربی ها تعهدات خود را اجرایی نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان تصویب طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از ملت ایران از سوی نمایندگان، گفت: این طرح طی دو جلسه به تصویب رسید که فرصت خوبی را برای مجموعه هسته ای کشور در بعد تحقیقاتی و صنعتی ایجاد می کند.

وی تصریح کرد: چند سالی است که تعهدات یک طرفه براساس برجام اجرا می شود ولی طرف های قبلی به تعهداتشان پایبند نبوده و به آن عمل نکردند؛ در واقع تعهدات ما پابرجا بوده اما غربی ها تعهدات برجامی را اجرایی نکردند.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس با تصمیم امروز به جاده یک طرفه پایان داد،اظهار داشت: البته در این طرح به غربی ها فرصت داده شده تا به تعهدات برجامی خود عمل کنند.

قالیباف تصریح کرد: غربی ها نه تنها به تعهداتشان عمل نکردند بلکه شاهد خرابکاری هایی در نطنز بودیم که به صنعت کشورمان آسیب رساند و حتی اقدامات تروریستی مانند ترور شهید فخری نژاد را نیز محکوم نکردند.

وی اظهار داشت: نمایندگان امروز تلاش کردند با این تصمیم شاهد رفع تحریم باشیم و غربی ها باید بدانند تا به تعهداتشان عمل نکنند این مسیر پیش خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربی ها به تعهدات خود عمل نکردند/ فرصت برای طرف های «برجام» فراهم است

غربی ها به تعهدات خود عمل نکردند/ فرصت برای طرف های «برجام» فراهم است