مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:302020-12-01ورزشي

اقدام قضایی استقلال و پرسپولیس علیه سودجویان؛ منتظر زلزله در فضای مجازی باشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مدیران استقلال و پرسپولیس در اقدامی مشترک از دستگاه های نظارتی و قضایی درخواست کردند با توجه به جدی شدن موضوع واگذاری سهام دو باشگاه شرایطی فراهم آید تا به شکل قانونی با افراد یا مجموعه هایی که به هر شکلی از برند .

- اقدام قضایی استقلال و پرسپولیس علیه سودجویان؛ منتظر زلزله در فضای مجازی باشید مجموعه های حقوقی هر دو باشگاه منتظرند پس از تایید مقام قضایی و دریافت مجوز های قانونی با هماهنگی پلیس فتا از فعالیت کانال ها و پیج هایی که به هر عنوان از نام استقلال و پرسپولیس بدون مجوز استفاده می کنند، جلوگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مدیران استقلال و پرسپولیس در اقدامی مشترک از دستگاه های نظارتی و قضایی درخواست کردند با توجه به جدی شدن موضوع واگذاری سهام دو باشگاه شرایطی فراهم آید تا به شکل قانونی با افراد یا مجموعه هایی که به هر شکلی از برند باشگاه بدون مجوز کتبی بهره برداری می کنند، برخورد شود.

گویا پس از ارائه گزارش های متعدد از سو استفاده از برند این دو باشگاه در حوزه های مختلف هییت مدیره دو باشگاه تصمیم گرفتند برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده ای این مساله را از طریق سیستم قضایی پیگیری کنند تا منافع مادی و معنوی برند استقلال و پرسپولیس به این ترتیب حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام قضایی استقلال و پرسپولیس علیه سودجویان؛ منتظر زلزله در فضای مجازی باشید

اقدام قضایی استقلال و پرسپولیس علیه سودجویان؛ منتظر زلزله در فضای مجازی باشید