مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:252020-12-01سياسي

همایش هادیان و فرهیختگان سیاسی نیروی انتظامی لرستان برگزار شد


همایش استانی هادیان و فرهیختگان سیاسی نیروی انتظامی لرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امروز سه شنبه همایش استانی هادیان و فرهیختگان سیاسی نیروی انتظامی استان لرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با بیان اینکه در دوره حساسی از انقلاب اسلامی قرار داریم که می طلبد ضرورت دفاع از نظام را به بهترین نحو و منطقی در بین مردم نهادینه کرد.

وی، افزود: هادیان سیاسی با درک درست از مسائل و موضوعات سیاسی روز و تحلیل درست می توانند از وارد شدن آسیب به انقلاب اسلامی و ارزش های آن جلوگیری کنند.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، اظهار داشت: توجه هادیان سیاسی به مقطع زمانی و نیاز اساسی جامعه یک اصل در جهت تبیین و تشریح مسائل سیاسی روز است که هادی سیاسی باید در کنار توانمندی خود به این اصل توجه کرده و به وظیفه خود در قبال مسائل جامعه انجام وظیفه کنند.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه رفیع ملت ایران در جهان و عصبانت استکبار از این ملت اشاره و گفت: امروز ملت ایران از لحاظ سیاسی و علمی در جایگاه بسیار ارزشمندی قرار دارد و این مسئله باعث عصبانیت استکبار جهانی شده است و ترور نخبگان و دانشمندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش هادیان و فرهیختگان سیاسی نیروی انتظامی لرستان برگزار شد

همایش هادیان و فرهیختگان سیاسی نیروی انتظامی لرستان برگزار شد