مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:252020-12-01سياسي

تمام نظارت های فراتر از پادمان مانند پروتکل الحاقی باید قطع شود


تمام نظارت هایی که فراتر از پادمان است از جمله پروتکل الحاقی باید یک ماه بعد از تصویب قانون در مجلس، قطع شود و شرایطی که یک عده به عنوان جاسوس قانونی بهره می گیرند کنار گذاشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی رضا زاکانی نماینده تهران و رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 11 آذر) در جلسه علنی و در جریان بررسی جزییات طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از ملت ایران اظهار داشت: نمایندگان مجلس به تصمیم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پایبند هستند، اما این فرصت دوماهه را یک فرصت اضافی می دانند ضمن اینکه ما باید بتوانیم زمانی را فراهم کنیم که اگر 1+4 تجدید نظر کردند، فرصت یک ماهه مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: تمامی نظارت هایی که فراتر از پادمان است از جمله پروتکل الحاقی باید یک ماه بعد از تصویب قانون در مجلس، قطع شود و شرایطی را که یک عده به عنوان جاسوس قانونی بهره می گیرند کنار گذاشته شود.

رییس مرکز پژوهش های مجلس تصریح کرد: جلوگیری از این ماجرا مورد تفاهم جدی بین مجلس و شورای عالی امنیت ملی است، بنابراین این فرصت یک ماهه امکانی را می دهد که هم ما بتوانیم در واقع در رفع تحریم ها و مشکلات نفتی و بانکی راستی آزمایی کنیم و از طرفی هم این امکان وجود دارد تا قانون شرایط اجرایی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام نظارت های فراتر از پادمان مانند پروتکل الحاقی باید قطع شود

تمام نظارت های فراتر از پادمان مانند پروتکل الحاقی باید قطع شود