مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-01سياسي

متن کامل مصوبه مجلس در طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها


نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات و جزییات طرح «اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران» را به تصویب رساندند که البته اجرای آن منوط به تایید شورای نگهبان است.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات و جزییات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران را به تصویب رساندند که البته اجرای آن منوط به تایید شورای نگهبان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران که کلیات و جزییات آن در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس به تصویب رسید به شرح زیر است: طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران ماده 1: در راستای تامین شروط 9 گانه مقام معظم رهبری در خصوص توافق هسته ای، سازمان انرژی اتمی ایران موظف است بلافاصله پس از تصویب این قانون جهت مصارف صلح آمیز، نسبت به تولید اورانیوم با غنای 20% اقدام و سالانه به میزان حداقل 120 کیلوگرم آن را در داخل کشور ذخیره کند و همچنین سازمان مذکور موظف است نیاز کشور برای مصارف صلح آمیز به اورانیوم با غنای بالای 20 درصد را به طور کامل و بدون تأخیر تأمین کند.

ماده 2: در اجرای بند 3 قانون اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران مصوب 1394 و در جهت تحقق ظرفیت یکصد و نود هزار سو غنی سازی، سازمان انرژی اتمی ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن کامل مصوبه مجلس در طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها

متن کامل مصوبه مجلس در طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها