مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:102020-12-01بين الملل

آلمان یک گروه راست افراطی حامی نازی ها را ممنوع الفعالیت کرد


وزارت کشور آلمان امروز (سه شنبه) اعلام کرد، پس از آنکه برلین یک گروه راست افراطی حامی نازی ها را ممنوع الفعالیت کرد، بیش از 180 افسر پلیس به منازلی در سه ایالت این کشور یورش بردند.

- وزارت کشور آلمان امروز (سه شنبه) اعلام کرد، پس از آنکه برلین یک گروه راست افراطی حامی نازی ها را ممنوع الفعالیت کرد، بیش از 180 افسر پلیس به منازلی در سه ایالت این کشور یورش بردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشتیدپرس، منازل 11 عضو گروه راست افراطی Wolfsigade 44 در سه ایالت هسه، مکلنبرگ وست-پومرانیا و رایت شمالی –وستفالیا برای ضبط منابع مالی این گروه و ابزار و تجهیزات تبلیغاتی شان مورد تجسس قرار گرفت.

هورست زیهوفر، وزیر کشور آلمان گفت: هرکسی که ارزش های اولیه جامعه آزاد ما را مورد تهاجم قرار دهد از سوی دولت مورد بازخواست و پیگرد قرار می گیرد.

هیچ جایی برای چنین انجمن هایی در آلمان نیست که بذر نفرت را در کشور ترویج می دهند و برای احیای یک کشور نازی تلاش می کنند.

وزارت کشور آلمان در بیانیه ای اعلام کرد، اعضای این گروه به دنبال تشکیل مجدد یک دیکتاتوری نازی و از بین بردن دموکراسی هستند.

عدد 44 در نام این گروه بیانگر حرف چهارم الفبای آلمانی DD و مخفف بخش دیرلوانگر است؛ اسکار دیرلوانگر بابت جنایات جنگی شناخته شده بود و فرمانده واحد ویژه گشتاپوی دورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان یک گروه راست افراطی حامی نازی ها را ممنوع الفعالیت کرد

آلمان یک گروه راست افراطی حامی نازی ها را ممنوع الفعالیت کرد