مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:102020-12-01سياسي

تعیین مجازات برای عدم اجرای مصوبه «اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها»


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای برای مستنکفین از اجرای مصوبه «اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران» مجازات تعیین کردند.

- تعیین مجازات برای عدم اجرای مصوبه اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای برای مستنکفین از اجرای مصوبه اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران مجازات تعیین کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی بعدازظهر امروز سه شنبه و در جریان بررسی جزییات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران ، ماده 8 این طرح را به تصویب رساندند که براساس آن مسئول اجرای صحیح و کامل این قانون رییس جمهور و مقامات و مدیران مربوط و دستگاههای اجرایی ذی ربط می باشند.

نمایندگان مجلس در ماده 9 این طرح نیز مصوب کردند: مستنکفین از اجرای این قانون به تناسب امتناع یا ممانعت از اجراء به مجازات تعزیری درجات 2 تا 5 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 محکوم می شوند.

بر اساس متن قانون مجازات اسلامی مجازات درجه 2 تا 5 به شرح زیر است: درجه 2 - حبس بیش از پانزده تا بیست و پنج سال - جزای نقدی بیش از پانصد و پنجاه میلیون (550.

000.

000) ریال تا یکمیلیارد (1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین مجازات برای عدم اجرای مصوبه «اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها»

تعیین مجازات برای عدم اجرای مصوبه «اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها»