مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:102020-12-01پزشكي

عبدالمجید ارفعی تسلیم کرونا نشد


فرزند عبدالمجید ارفعی از بالا رفتنِ سطح اکسیژن خون این متخصص زبان های باستانی خبر داد و گفت: خوشبختانه اکنون وی امکان نشستن و صحبت کردن برای چند دقیقه در روز را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالمجید ارفعی که حدود 40 روز گذشته به ویروس کرونا مبتلا شد به دلیل بدتر شدن حالش و افت اکسیژن خون، از دوم تا 26 آبان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری تهران بستری بود که خوشبختانه با بهتر شدن حالش از بیمارستان مرخص شد.

سورنا ارفعی - فرزند عبدالمجید ارفعی - در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر این که دکتر عبدالمجید ارفعی بعد از بازگشت از بیمارستان در مسیر بهبودی قرار دارد، اظهار کرد: سطح اکسیژن خون در حدود 90 است و اکنون با کمک دستگاه بای پپ سطح اکسیژن بالاتر رفته و تا کنون روی این عدد ثابت است.

او از برنامه ریزی های دوباره این متخصص زبان های باستانی که بخش زیادی از عمر خود را برای بررسی الواح هخامنشی گذاشته است، برای فعالیت در این زمینه خبر می دهد و می افزاید: بر اساس برنامه ریزی ها و صحبت های انجام شده قرار است با همکاری مدیر کل موزه ملی ایران و رییس فرهنگستان هنر، عبدالمجید ارفعی فعالیت دوباره خود برای بررسی الواح هخامنشی بازگشت داده شده به کشور را از سر بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالمجید ارفعی تسلیم کرونا نشد

عبدالمجید ارفعی تسلیم کرونا نشد