مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:002020-12-01اقتصادي

شرکت های دانش بنیان ستون های اقتصاد آینده کشور هستند


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی با حمایت هدفمند از شرکت های دانش بنیان به عنوان ستون های اقتصاد آینده کشور ممکن است.

-  و این شرکت ها در شرایط فعلی شتاب دهنده توسعه و هستند و حمایت از این شرکت ها با هدف صرفه جویی ارزی و تامین نیازهای کشور دارای اهمیت بالایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حمیدرضا مومنی در آیین رونمایی از تجهیزات مبارزه با ویروس کرونا توسط یکی از شرکت های دانش بنیان پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم، اظهار کرد: یکی از اهداف مناطق آزاد، تحقق اقتصاد مقاومتی، انتقال دانش فنی و حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان و فناور است.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم با بیان اینکه خوشبختانه در پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم اقدامات خوبی در این زمینه در حال انجام است، افزود: واحدهای دانش بنیان مستقر در این مجموعه موفق شده اند که محصولات خود را با توجه به نیاز روز جامعه آماده عرضه به بازارهای مختلف کنند.

مومنی ادامه داد: امروز و در مراسم رونمایی که برگزار شد شاهد به نتیجه رسیدن تلاش یکی از واحدهای دانش بنیان در حوزه تجهیزات پزشکی بودیم که با توجه به شیوع ویروس کرونا محصولاتی از قبیل تجهیزات ضدعفونی کننده با امواج الکترومغناطیس رونمایی گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان ستون های اقتصاد آینده کشور هستند

شرکت های دانش بنیان ستون های اقتصاد آینده کشور هستند