مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:002020-12-01سياسي

سفیر ایران در دمشق: ترور شهید فخری زاده نشانه کوچک بودن عوامل آن است


سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق ضمن محکوم کردن ترور شهید فخری زاده،این اقدام را نشانه بیچارگی و کوچک بودن عاملان آن دانست.

- سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق ضمن محکوم کردن ترور شهید فخری زاده،این اقدام را نشانه بیچارگی و کوچک بودن عاملان آن دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد ترک آبادی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق در گفتوگو با پایگاه خبری العهد گفت: قاتلان شهید محسن فخری زاده با این عملیات بیچارگی و کوچک بودن خود را ثابت کردند زیرا آنها نمیتوانند وجود دانشمندانی که به کشور و جهان و بشریت خدمت کنند را ببینند.

وی تاکید کرد که این دانشمند در راه رهایی بشریت از جهل حرکت می کرد و آن ها زمانی که تصمیم گرفتند که او را مورد هدف قرار دهند می خواستند نوری از انوار خداوندی را خاموش کنند اما نمی توانند و این وعده خداوند است که تمام خیرخواهان به اهداف خود خواهند رسید، راه علم طولانی و غالبا مردان بزرگی وارد آن می شوند، این راه ادامه دارد و ما بسیار امیدوار هستیم.

ترک آبادی خاطر نشان کرد: پیش از این زمانی که چهار دانشمند ایرانی قبل از شهید فخری زاده ترور شدند، دیدیم از بسیاری از دانشجویان ایرانی درخواست دادند که رشته خود را تغییر دهند و در این تخصص(هسته ای) تحصیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در دمشق: ترور شهید فخری زاده نشانه کوچک بودن عوامل آن است

سفیر ایران در دمشق: ترور شهید فخری زاده نشانه کوچک بودن عوامل آن است