مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:552020-12-01سياسي

طرح غربالگری «محله به محله»در ایلام آغاز شد


طرح غربالگری محله به محله برای مقابله با کرونا، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و سپاه استان تحت عنوان شهید حاج قاسم سلیمانی در ایلام آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا عنوان طرح مشارکت حاج قاسم سلیمانی مبتنی بر محله و خانواده محور در محله مهرآباد (بانبرز سابق) با حضور مسئولان اجرایی استان ایلام و جانشین فرمانده سپاه استان و مسئولین واحدهای ستادی و بسیج کلید خورد.

مرحله اول این طرح در یکی از مناطق حاشیه ای شهر ایلام آغاز شد، بلوک محله بانبرز با مرکزیت مرکز خدمات جامع سلامت بانبرز است که 12 هزار و 500 نفر ار تحت پوشش خود قرار داده است.

در این محله 10 تیم حمایتی، 10 تیم رهگیری و یک تیم مراقبت در منزل حضور دارند، تعداد تیم های نظارتی در سطح بلوک هشت تیم در سطح محله است.

در اجرای این طرح کل استان به 15 منطقه و 65 بلوک تقسیم شده و بلوک بندی بر اساس مراکز جامع خدمات سلامت صورت گرفته و در هر بلوک نیز یک کمیته عملیاتی محله سازماندهی شده است.

تعداد تیم های حمایتی تشکیل شده تاکنون 400 تیم و هر پایگاه یک تیم بوده است، همچنین تعداد تیم های مراقبت در منزل تاکنون 84 تیم شامل پزشک و پرستار در سطح مراکز، خدمات جامع سلامت روستایی و شهری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح غربالگری «محله به محله»در ایلام آغاز شد

طرح غربالگری «محله به محله»در ایلام آغاز شد