مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:452020-12-01سياسي

مباحث فنی و تخصصی هسته ای باید در کمیسیون انرژی بررسی شود نه کمیسیون امنیت


مباحث فنی و تخصصی هسته ای باید در این کمیسیون بررسی شودو نه در کمیسیون امنیت ملی؛ ضمن اینکه دولت باید علاوه بر کمیسیون امنیت ملی به اعضای کمیسیون انرژی هم گزارش دهد.

- مالک شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 11 آذر) در جلسه علنی و در جریان بررسی جزییات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران طی تذکری اظهار داشت: بحث هسته ای یک بحث صنعتی و در حوزه انرژی است.

این در حالی است که طبق فرمایش مقام معظم رهبری نیروگاه های هسته ای باید در نقاط مختلف کشور گسترش یافته و از برق هسته ای استفاده کنیم و عملاً این کار مربوط به انرژی است.

وی افزود: مواد یک تا 5 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها زیر نظر بر حوزه اختیارات کمیسیون انرژی است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: ماده 50 آیین نامه داخلی مجلس تصریح دارد که کمیسیون انرژی برای انجام وظایف محوله در حوزه نفت، گاز، برق ، سدها، نیروگاه های برقی و آبی و مباحث فنی حوزه انرژی هسته ای بایستی گزارشات مختلفی را به صحن ارائه دهد و از طرف کمیسیون انرژی و به عنوان سخنگوی این کمیسیون اعلام می کنم در جلسه اخیر این کمیسیون به اتفاق نظر داشتیم که مباحث فنی و تخصصی این طرح و قانون باید در کمیسیون انرژی نهایی شده و به این کمیسیون بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مباحث فنی و تخصصی هسته ای باید در کمیسیون انرژی بررسی شود نه کمیسیون امنیت

مباحث فنی و تخصصی هسته ای باید در کمیسیون انرژی بررسی شود نه کمیسیون امنیت