مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:452020-12-01سياسي

امید به ادامه مذاکرات نتیجه ای جز معطل گذاشتن مسائل کشور ندارد


انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی به دنبال شهادت محسن فخری زاده در نامه ای به رییس جمهور نتیجه امید به ادامه مذاکرات را، - معطل گذاشتن مسائل مهم کشور دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی به دنبال شهادت ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای کشورمان نامه ای به رییس جمهور نوشتند.

متن این نامه به شرح ذیل است.

جناب آقای دکتر حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران با سلام در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده، دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای و دفاعی کشور به دست مزدوران جنایتکار، ملت ایران کاملاً متوجه خباثت و بدعهدی آمریکا و وابستگان آن شده اند، البته که داغ شهادت سردار عزیزمان فراموش نشده و نخواهد شد.

در خاطر شما و ملت ایران هست که مستکبران چگونه دلایل تحریم های ظالمانه و وحشی گری های خود را فناوری هسته ای و توان موشکی ایران ذکر می کردند و چه ناجوانمردانه دانشمندان هسته ای کشورمان را به شهادت رساندند و دیدیم که حتی بعد از تلاش های تیم مذاکره کننده و عمل نمودن به تمام معاهدات بازهم به خباثت های خود ادامه می دهند که این دال بر غیر قابل اعتماد بودن است، هدف اصلی آنها جلوگیری از پیشرفت و قدرتمندتر شدن جمهوری اسلامی ایران می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید به ادامه مذاکرات نتیجه ای جز معطل گذاشتن مسائل کشور ندارد

امید به ادامه مذاکرات نتیجه ای جز معطل گذاشتن مسائل کشور ندارد