مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:402020-12-01ورزشي

مسایل مالی عامل اصلی تضعیف جایگاه والیبال ناشنوایان


سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان مسائل مالی و عدم استقبال اسپانسرها برای سرمایه گذاری در لیگ برتر والیبال ناشنوایان را به عنوان دو عامل اصلی تضعیف جایگاه و ساختار این رشته عنوان کرد.

- سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان مسائل مالی و عدم استقبال اسپانسرها برای سرمایه گذاری در لیگ برتر والیبال ناشنوایان را به عنوان دو عامل اصلی تضعیف جایگاه و ساختار این رشته عنوان کرد.

محمد ترکاشوند در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با وجود اینکه در سال های گذشته برای تشکیل لیگ والیبال ناشنوایان تلاش های زیادی صورت گرفته است، اما به دلایل زیادی از جمله مسائل مالی و استقبال ضعیف اسپانسرها، این رشته ورزشی همانند والیبال افراد سالم در کشور توسعه نیافته است.

وی در ادامه ارزیابی و تحلیل خود از شرایط حاکم بر وضعیت والیبال ناشنوایان گفت: اگر تیم ناشنوایان همچون تیم افراد سالم از لیگ منظمی بهره مند بود و از قراردادهای حرفه ای برخوردار بودند، به طور یقین جایگاه خوبی در کشور داشتند و ما نیز مشکل زیادی برای آماده سازی بازیکنان جهت شرکت در مسابقات نداشتیم، وی با بیان اینکه بیش از یک سال است که تیم ناشنوایان در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده است، گفت: دوری از مسابقات سبب شده که ما از لحاظ فنی نمی دانیم که بازیکنان در چه شرایطی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسایل مالی عامل اصلی تضعیف جایگاه والیبال ناشنوایان

مسایل مالی عامل اصلی تضعیف جایگاه والیبال ناشنوایان