مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:352020-12-01سياسي

خانه 946 مددجوی کمیته امداد گلستان سرویس بهداشتی مناسب ندارد


946 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد گلستان فاقد سرویس بهداشتی مناسب بوده و 522 مورد هم از حمام مناسب بهره مند نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی حق شناس در جلسه هماهنگی خدمات رسانی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اظهارکرد: در راستای گاز رسانی به مددجویان کمیته امداد گلستان، شرکت گاز و نظام مهندسی ساختمان هزینه های انشعاب و بازرسی را به طور رایگان انجام خواهند داد.

وی افزود: پیمانکاران هم در سطح منازل بر اساس توانمندی هزینه مصالح و اجرای حداقل یک واحد مسکونی را تقبل می کنند و هزینه مصالح و مابقی واحدها هم با مشارکت بسیج سازندگی انجام می شود.

استاندار گلستان با اشاره به وضعیت خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان ادامه داد: منازل بیش از هزار و 200 مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گازرسانی شده اما به دلیل عدم تمکن مالی انشعاب به داخل خانه های آنها نرفته و همه باید گام های مؤثری را در محرومیت زدایی برداریم و در جهت رفع مشکلات این مددجویان همکاری لازم را داشته باشیم.

حق شناس افزود: 946 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) فاقد سرویس بهداشتی مناسب و 522 مورد از حمام مناسب برخوردار نیستند که با همکاری بنیاد مسکن و بسیج سازندگی در زمینه مصالح و اجرا سرویس های بهداشتی برای این افراد احداث خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه 946 مددجوی کمیته امداد گلستان سرویس بهداشتی مناسب ندارد

خانه 946 مددجوی کمیته امداد گلستان سرویس بهداشتی مناسب ندارد