مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:352020-12-01اجتماعي

1100 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای سیستان و بلوچستان بازید فنی شدند


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل به منظور ارتقای ایمنی جاده ای در هشت ماهه سال جاری در قالب 51 مانور از 1100 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی بازدید فنی داشتند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل به منظور ارتقای ایمنی جاده ای در هشت ماهه سال جاری در قالب 51 مانور از 1100 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی بازدید فنی داشتند.

تیمور باقری اظهار کرد: همراه داشتن اقلام ایمنی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی وسیله نقلیه، وضعیت صندلی ها، آج لاستیک، چراغ چشمک زن و مثلث احتیاط در این بازدید مورد بررسی کارشناسان این اداره کل قرار می گیرند تا مشکلات و تخلفات این حوزه به حداقل برسد.

وی ادامه داد: نتایج حاصل از بازدید ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استانی ن در پایان جمع بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده 11 و 12 استانی و کشوری ارجاع داده می شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل ها رای لازم صادر شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه حمل و نقل ایمن یکی از پایه های اصلی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1100 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای سیستان و بلوچستان بازید فنی شدند

1100 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای سیستان و بلوچستان بازید فنی شدند