مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:352020-12-01اقتصادي

کرونا مانع فعالیت کارگاه های تولید صنایع دستی در خراسان شمالی نشد


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی اظهارکرد: هیچ یک از کارگاه های تولیدی صنایع دستی به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل نشد و فعالان این حوزه توانستند با ورود به بازار فروش مجازی فعالیت خود را ادامه دهند.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی اظهارکرد: هیچ یک از کارگاه های تولیدی صنایع دستی به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل نشد و فعالان این حوزه توانستند با ورود به بازار فروش مجازی فعالیت خود را ادامه دهند.

محمدرضا قهرمانیان در گفت و گو با ایسنا، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لغو برگزاری نمایشگاه ها و بازارچه های صنایع دستی، هنرمندان این حوزه برای فروش محصولات خود دچار مشکل شدند که همین امر موجب شد تا بیش از پیش برای فروش تولیدات خود از طریق فضای مجازی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس پایش و بازدیدهایی که از کارگاه های صنایع دستی استان انجام شد، از ابتدای امسال کارگاه تعطیل شده ای نداشته ایم، افزود: حمایت از فعالان این حوزه در قالب پرداخت تسهیلات و ارائه آموزش های لازم و تشویق به فروش مجازی سبب شد تا تولید صنایع دستی در شرایط کرونایی نیز ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا مانع فعالیت کارگاه های تولید صنایع دستی در خراسان شمالی نشد

کرونا مانع فعالیت کارگاه های تولید صنایع دستی در خراسان شمالی نشد