مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:202020-12-01سياسي

شهادت فخری زاده، برای او «خیر» و برای ما «شر» بود


شهادت فخری زاده، برای او «خیر» و برای ما «شر» بود، برای او  قصه « پیله و پروانه » و برای ما غصه «ماندن میان درودیوار» است و محرومیت از مردی که ندانستیم چه حقی بر امنیت و پیشرفت ایران دارد.

- شهادت فخری زاده، برای او خیر و برای ما شر بود، برای او  قصه پیله و پروانه و برای ما غصه ماندن میان درودیوار است و محرومیت از مردی که ندانستیم چه حقی بر امنیت و پیشرفت ایران دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی شهادت محسن فخری زاده، حسن رحیم پور ازغدی سلسله یادداشت هایی در خصوص این مجاهد شهید از پدران تکنولوژی هسته ای و بنیانگذاران صنعت هوافضا و موشکی ایران در حوزه فیزیک و فلسفه علم نگاشته است که اولین یادداشت از این سلسله یادداشت ها را در ادامه می خوانید؛ دیشب به لطف یکی از دوستان، یادداشت هایی از شهید بنیانگذار، استاد فخری زاده را دیدم.

پیشتر ندیده ونخوانده بودم.

دیشب هم نخواندم، بلعیدم و افسوس خوردم بر بزرگمردی که جلوی بت های ما زانو نزد، بزرگ در فیزیک و فلسفه علم و بزرگ در انسانیت و معنویت، مجاهدی ناشناخته برای ما و کاملاً شناخته برای واشنگتن و لندن و تل آویو که او را پدر تکنولوژی هسته ای و مغزمتفکر هوافضا نامیدند و کشتند.

ده ها نقشه ترور او نقش برآب شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت فخری زاده، برای او «خیر» و برای ما «شر» بود

شهادت فخری زاده، برای او «خیر» و برای ما «شر» بود