مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:202020-12-01بين الملل

روابط تشکیلات خودگردان با تل آویو به «وحدت ملی» فلسطین آسیب جدی می زند


یک عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی تأکید کرد: روابط تشکیلات خودگردان فلسطین با تل آویو به «وحدت ملی» فلسطین آسیب جدی می زند.

- یک عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی تأکید کرد: روابط تشکیلات خودگردان فلسطین با تل آویو به وحدت ملی فلسطین آسیب جدی می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری وفا، خلیل الحیه عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس از اقدام تشکیلات خودگردان فلسطین در ازسرگیری روابط امنیتی با رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: ما در قاهره زمانی که در حال انجام مذاکرات سیاسی با جنبش فتح جهت تحقق آشتی ملی بودیم، با شنیدن خبر ازسرگیری روابط تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی، غافلگیر شدیم.

الحیه در ادامه تصریح کرد: به نظر می رسد که مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین وارد میدانی شده اند که در نهایت جزیی از روند عادی سازی روابط با صهیونیستها باشند.

واقعیت آن است که حساب باز کردن روی مسیر مذاکرات سازش با صهیونیستها یک اشتباه راهبردی است که پروژه وحدت ملی را نابود می سازد.

تشکیلات خودگردان فلسطین اخیراً روابط و همکاری های امنیتی با رژیم صهیونیستی را از سر گرفته است؛ اقدامی که اعتراض گروه های مقاومت را به دنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط تشکیلات خودگردان با تل آویو به «وحدت ملی» فلسطین آسیب جدی می زند

روابط تشکیلات خودگردان با تل آویو به «وحدت ملی» فلسطین آسیب جدی می زند