مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-01سياسي

خیرین کمک های خود را به سمت تولید ماسک رایگان سوق دهند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان اسدآباد گفت: خیرین و مردم شهرستان با توجه به بیماری کووید 19 و ضرورت استفاده از ماسک در جامعه می توانند کمک های خود را به سمت کارگاه های در حال فعالیت گروه های جهادی تولید ماسک رایگان در سطح شهرستان سوق دهند.

- ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان اسدآباد گفت: خیرین و مردم شهرستان با توجه به بیماری کووید 19 و ضرورت استفاده از ماسک در جامعه می توانند کمک های خود را به سمت کارگاه های در حال فعالیت گروه های جهادی تولید ماسک رایگان در سطح شهرستان سوق دهند.

حمزه عبد کوند در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به گروه جهادی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اظهار کرد: هیئت رزمندگان اسلام زیرنظر ستاد مردمی مقابله با کرونا تحت عنوان شاگردان مکتب حاج قاسم از ابتدای سال در بحث تولید و بسته بندی ماسک رایگان با توجه به بیماری کووید 19 فعالیت خود را به صورت جهادی آغاز کرده و تاکنون طی مدت فوق حدود 400 هزار عدد ماسک تولید و به صورت رایگان در سطح شهرستان توزیع کرده است.

وی با بیان اینکه مواد اولیه ماسک های تولیدی این هیئت جهادی توسط کمک های مردمی تأمین می شود و بنیاد برکت و شهرداری نیز در این رابطه کمک هایی داشته اند، افزود: تولیدات کارگاه ماسک این هیئت جهادی به صورت رایگان بین ادارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین کمک های خود را به سمت تولید ماسک رایگان سوق دهند

خیرین کمک های خود را به سمت تولید ماسک رایگان سوق دهند