مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:102020-12-01اجتماعي

اعمال قانون بیش از 4 هزار 400 راننده متخلف در کرمانشاه


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: در مدت 10 روزی که از اعمال طرح ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی و ساعات پایانی شب و ابتدایی بامداد می گذرد 4 هزار و 402 راننده متخلف اعمال قانون شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرماشناه، سرهنگ فضل الله شیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: رانندگانی که اعمال قانون شدند اصرار بر ادامه تخلف داشتند و پلیس نیز چاره ای جز جریمه آن ها برای احقاق حقوق عامه مردم و سلامتی شهروندان نداشت.

وی افزود: رانندگانی که جریمه شدند دارندگان خودروهای شخصی غی بومی بوده که به شهرهای قرمز و نارنجی استان وارد و یا بین ساعت 21 تا چهار بامداد که ممنوع است تردد داشته اند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این مدت همچنین 6 هزار و 614 دستگاه خودرو به مقصد خود عودت و 7 هزار و 817 راننده نیز توسط پلیس مورد راهنمایی و تذکر قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه عده ای بمنظور فرار از اعمال قانون مبادرت به درآوردن پلاک یا مخدودش کردن ارقام آن می کنند، افزود: در همین راستا 765 دستگاه وسیله نقلیه اعمال قانون و 184 دستگاه نیز به پارکینگ منتقل شدند و به مدت 14 روز توقیف خواهند بود.

شیری در پایان از همکاری اکثر شهروندان با پلیس در راستای اجرای .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون بیش از 4 هزار 400 راننده متخلف در کرمانشاه

اعمال قانون بیش از 4 هزار 400 راننده متخلف در کرمانشاه