مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-01اقتصادي

آمار ثبت ازدواج در خراسان رضوی صعودی شد


میزان ازدواج های ثبت شده در خراسان رضوی در هشت ماهه نخست امسال با 34 هزار و 703 مورد رشد 6.

7 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی، در هشت ماهه منتهی به آبان ماه امسال میزان ازدواج های ثبت شده در استان با وجود محدودیت های اعمال شده به خاطر ویروس کرونا افزایش و تعداد طلاق های انجام شده در این مدت کاهش یافت.

بنا براین گزارش از ابتدای سال تا پایان آبان ماه مجموعا با ثبت 34 هزار و 703 واقعه ازدواج و 12 هزار و 143 واقعه طلاق در استان شاهد افزایش 6.

7 درصدی در ازدواج و کاهش 0.

4 درصدی طلاق بوده ایم که با توجه به سیاست های اجرایی در استان از جمله تشویق به ازدواج آسان و برگزاری جلسات مشاوره و آموزش های پیش از ازدواج این مهم محقق گردیده است.

شایان ذکر است بیشترین ازدواج های ثبت شده در دفاتر ازدواج خراسان رضوی پس از مشهد با 15 هزار و 520 واقعه به شهرستان های نیشابور و تربت جام به ترتیب با 2 هزار و 622 و یک هزار و 950 واقعه ازدواج اختصاص داشته و در همین مدت 6 هزار و 480 واقعه طلاق با 7 درصد کاهش نسبت به هشت ماهه ابتدای سال قبل در مشهد و یک هزار و 80 طلاق در نیشابور و 536 واقعه طلاق نیز در شهرستان تربت حیدریه به ثبت رسیده است که بیشترین میزان طلاق در بین شهرستان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار ثبت ازدواج در خراسان رضوی صعودی شد

آمار ثبت ازدواج در خراسان رضوی صعودی شد