مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:002020-12-01سياسي

اجرای 800 برنامه فرهنگی به صورت مجازی، در هفته کتاب در ایلام


مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، در استان ایلام با حضور معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، - ایسنا/ایلام مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، در استان ایلام با حضور معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، به صورت مجازی برگزار شد.

در این مراسم مهدی رمضانی ، معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، با تقدیر از فعالیت های بی وقفه پرسنل و کتابداران کتابخانه های عمومی در این ایام گفت: همه گیری ویروس کرونا و محدویت های ناشی از آن شرایطی ویژه برای کشور ایجاد کرده و تاثیر آن بر کتابخانه های عمومی جدی تر است.

بنابراین تلاش های فراوانی صورت گرفته که ارائه خدمات این مراکز با وقفه مواجه نشود.

وی افزود: گسترش فعالیت کتابخانه های عمومی در فضای مجازی راهکاری مناسب جهت جلوگیری از آسیب های ناشی از کرونا بوده است که در صورت غفلت از آن، کتاب به عنوان یک کالای ارزشمند فرهنگی از سبد نیازهای مردم حذف می شد.

رمضانی تصریح کرد: با تلاش همکاران سراسر کشور فعالیت های متنوع فرهنگی مانند نشست کتابخوانی، معرفی کتاب، نشست های محافل ادبی و پویش های متعدد در بستر فضای مجازی برگزار شده است و این نشان از اهتمام و التزام مجموعه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 800 برنامه فرهنگی به صورت مجازی، در هفته کتاب در ایلام

اجرای 800 برنامه فرهنگی به صورت مجازی، در هفته کتاب در ایلام