مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:502020-12-01بين الملل

بیروت: آمدن بایدن گشایشی حاصل نمی کند/ تعطیلی برخی از سفارت های لبنان


وزیر خارجه لبنان تأکید کرد که تغییر دولت آمریکا هرگز گشایشی برای این کشور حاصل نخواهد کرد چرا که گشایش در لبنان در وحدت داخلی آن نهفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شربل وهبه وزیر خارجه لبنان با اشاره به مواضع ثابت آمریکا، تأکید کرد که تغییر دولت آمریکا با روی کار آمدن جو بایدن رییس جمهور منتخب این کشور، هرگز گشایشی در لبنان ایجاد نخواهد کرد.

وهبه در مصاحبه با روزنامه لبنانی نداء الوطن گفت: هرگز با تغییر دولت آمریکا گشایشی در لبنان حاصل نخواهد شد چرا که وحدت داخلی عامل گشایش است و سیاست آمریکا نیز در قبال کشور ما ثابت است و لبنان اولویت آن ها نیست و من امیدوارم که تحریم ها متوقف شود اما هیچ کس نمی داند که این اقدامات متوقف خواهد شد یا در دولت جدید ادامه خواهد داشت .

وی در پاسخ به این سوال که آیا لبنان قصد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را دارد؟ تصریح کرد: هرگز، مذاکرات مربوط به ترسیم (مرزهای دریایی) عادی سازی روابط نیست بلکه ترسیم مرزهاست، مذاکرات به صورت غیرمستقیم انجام می شود و در سال 1949 نیز زمانیکه لبنان برای مذاکرات آتش بس دعوت شد مگر اسراییل را به رسمیت می شناخت؟ موانعی در این باره وجود دارد و ما صرف نظر از دیگر اعراب خصوصیات خود را داریم و اصل و اساس نیز توافق لبنان و وحدت ملی آن است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیروت: آمدن بایدن گشایشی حاصل نمی کند/ تعطیلی برخی از سفارت های لبنان

بیروت: آمدن بایدن گشایشی حاصل نمی کند/ تعطیلی برخی از سفارت های لبنان