مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:502020-12-01سياسي

راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری کهگیلویه و بویراحمد شتاب می گیرد


نشست بررسی ساز وکارهای راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری در پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نشست بررسی ساز وکارهای راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری در پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

در این نشست که به ریاست پارک علم و فناوری استان و به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد در خصوص اساسنامه، تشکیل هیات مدیره و نحوه انتخاب اعضا بحث و تبادل نظر شد.

سید شمس الدین هاشمی رییس پارک علم وفناوری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تجربه راه اندازی این صندوق در پارک های علم و فناوری نسبت به سایر اماکن آموزشی و پژوهشی تجربه ای موفق تر بوده است.

وی افزود: در صورت همکاری دانشگاهها در سهیم شدن و اشتراک سرمایه جهت راه اندازی این صندوق، فصل جدیدی در توسعه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری ایجاد خواهد شد.

دکتر هاشمی اظهار کرد: با توجه به تجربیات موفق سایر پارک های علم و فناوری و در صورت تصویب مجمع عمومی، رییس پارک علم و فناوری به عنوان رییس هیات مدیره و مکان این صندوق در فضای پارک خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد، وی در پایان اضافه کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در هیات های امنای دانشگاهها تاکنون، پارک علم و فناوری 17 سهم و دانشگاه علوم پزشکی 15 سهم از این صندوق را به خود اختصاص خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری کهگیلویه و بویراحمد شتاب می گیرد

راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری کهگیلویه و بویراحمد شتاب می گیرد