مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-01اقتصادي

اشتغالزایی برای 300 نفر با افتتاح مجتمع خدمات کشاورزی و صنایع تبدیلی نهاوند


با بهره برداری از مجتمع خدمات کشاورزی و صنایع تبدیلی نهاوند برای 300 نفر اشتغال ایجاد می شود.

- کریم حاج باباعلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: مجتمع خدمات کشاورزی و صنایع تبدیلی که توسط بخش خصوصی در حال اجراست از پیشرفت 50 درصدی برخوردار بوده و با بهره برداری از آن برای 300 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مجتمع در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع جنب شهر صنعتی شهرستان با یکی از مدرن ترین سازه های دنیا در حال اجراست افزود: این مجتمع مربوط به علیرضا کاظمی و دارای بخش های گلخانه ای هیدروپونیک و صنایع تبدیلی و سردخانه 10 هزار تنی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند ادامه داد: گلخانه این مجتمع در دو فاز دو هکتاری اجرایی شده و فاز اول آن صد درصد مورد بهره برداری قرار گرفته و فاز دوم نیز 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه گلخانه این مجتمع مجهزترین و تنها گلخانه هیدورپونیک استان است افزود: گلخانه هیدرویونیک در زمینی به مساحت 5/3 هکتار به صورت کاملا مجهز و با طراحی مدرن ترین سازه دنیا دارای سیستم مرکزی تنظیم دما با سرمایه 16 میلیارد تومان احداث شده است.

حاج باباعلی افزود: در کنار مجتمع صنایع تبدیلی علاوه بر گلخانه هیدروپونیک یک واحد سردخانه 10 هزار تنی مجهز به سیستم سورتینگ و بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای 300 نفر با افتتاح مجتمع خدمات کشاورزی و صنایع تبدیلی نهاوند

اشتغالزایی برای 300 نفر با افتتاح مجتمع خدمات کشاورزی و صنایع تبدیلی نهاوند