مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-01سياسي

پیام های محکومیت ترور شهید فخری زاده از سوی دولت اردن


یکی از نمایندگان اردن به مساله ترور دانشمند هسته ای کشورمان و محکومیت این جنایت از سوی دولت اردن و پیام های این محکومیت پرداخت.

- یکی از نمایندگان اردن به مساله ترور دانشمند هسته ای کشورمان و محکومیت این جنایت از سوی دولت اردن و پیام های این محکومیت پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عمر عیاصره، نماینده پارلمان اردن در مطلبی که روزنامه العربی الجدید آن را منتشر کرده در رابطه با موضع اردن در محکوم کردن ترور شهید محسن فخری زاده گفت: تصمیم دولت اردن در محکومیت دانشمند دفاعی و هستهای ایران تصمیم درستی بود و انسجام مواضع اردن در مخالفت با ترور و عملیات تروریستی الزامی است.

وی گفت: از دیدگاه اردن ترور شخصیتی مثل فخری زاده می تواند منجر به تنش های شدیدی شود و در نهایت باعث بروز جنگی شود که با تغییرات بزرگ دولت در کاخ سفید تناسب نداشته باشد.

اردن خواست این پیام را به همه طرف ها از جمله ایران و اسراییل برساند که خواهان خویشتنداری است به ویژه اینکه برخی ها بر این باورند که اسراییل می خواهد دولت ترامپ در هفته های پایانی کار خود ضربه ای وارد کند.

عیاصر که نویسنده و روزنامه نگار نیز هست، تاکید کرد: این ترور تنش شدیدی را ایجاد می کند که اسراییل آن را رهبری می کند و می خواهد دولت ترامپ را نیز در ورطه آن بیندازد بنابراین اردن تلاش می کند که به ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های محکومیت ترور شهید فخری زاده از سوی دولت اردن

پیام های محکومیت ترور شهید فخری زاده از سوی دولت اردن