مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-01سياسي

مهدوی ارفع: امام محله باید در تمام اصناف یار و شبکه داشته باشد


دبیر نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی گفت: نخستین مسأله در جایگاه امام محله، قدرت شبکه سازی است زیرا مشکل اصلی این است که امامان محله، امت ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع، دبیر نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی در جمع همکاران بنیاد هدایت گفت: مسجد و امامت مسجد در سال های اخیر تبدیل به مسائلی شده است که سخن درباره آن بسیار و خروجی آن ناچیز است.

ضرورت مدیریت مساجد وی در ادامه با تأکید بر ضرورت مدیریت مساجد افزود: در سال های بعد از انقلاب مسیر کج و معوجی در حوزه مدیریت مساجد وجود داشته است و مسجدی که باید مرکز مدیریت محله باشد، تبدیل به مکانی برای نماز شده است.

حجت الاسلام مهدوی ارفع اظهار داشت: شخصی که قرار است در محله حاکم شود، تبدیل به فردی شده است که حق دخالت در خارج از حوزه سجاده خود ندارد، درحالی که این فرد باید تا کیلومتر ها دورتر از مسجد، امام و حاکم باشد.

وی ادامه داد: همان گونه که پس از گرانی و تورم تا ترور یک دانشمند، نگاه ها متوجه رهبران و مسؤولان نظام می شود، هنگام بروز مسائل و مشکلات در یک محله، نگاه ها باید متوجه امام محله و مسجد شود.

دیدگاه های مختلف درباره تربیت امامان محله دبیر نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی با انتقاد از تحقیر جایگاه مسجد در جامعه ابراز داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدوی ارفع: امام محله باید در تمام اصناف یار و شبکه داشته باشد

مهدوی ارفع: امام محله باید در تمام اصناف یار و شبکه داشته باشد