مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-01سياسي

اجتماع دانشجویان در مقابل ساختمان دفتر اتباع وزارت خارجه بندرانزلی


پیش از ظهر امروز عده ای از دانشجویان بسیجی و انقلابی شهرستان بندرانزلی در مقابل ساختمان دفتر اتباع وزارت خارجه این شهرستان تجمع کردند و با شعارهای ضد استکباری این اقدام وحشیانه را محکوم کردند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، در پی ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید هسته ای دکتر محسن فخری زاده در روز جمعه، مردم و دانشجویان آزادی خواه در سراسر کشور به پا خواستند و این اقدام جنایتکارانه را محکوم کردند.

پیش از ظهر امروز نیز عده ای از دانشجویان بسیجی و انقلابی شهرستان بندرانزلی در مقابل ساختمان دفتر اتباع وزارت خارجه این شهرستان تجمع کردند و با شعارهای ضد استکباری این اقدام وحشیانه را محکوم کردند و خواستار انتقامی سخت از بانیان این ترور و آمریکای غاصب و جنایتکار و رژیم صهیونیستی شدند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.

دانشجویان انقلابی در این تجمع ضد استکباری سازشگران و نفوذی های داخلی را نکوهش کردند و خواستار رسیدگی فوری به پرونده ترور این شهید هسته ای و فخر ایران شهید دکتر فخری زاده شدند.

  در انتهای این مراسم، سید جواد احمدپور، دبیر شورای تبیین مواضع استان گیلان بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان در پی شهادت شهید هسته ای دکتر محسن فخری زاده را قرائت کرد، متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع دانشجویان در مقابل ساختمان دفتر اتباع وزارت خارجه بندرانزلی

اجتماع دانشجویان در مقابل ساختمان دفتر اتباع وزارت خارجه بندرانزلی