مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-01اقتصادي

راه اندازی 100هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد طی 8 ماهه امسال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی درباره تأثیر کرونا بر اشتغال مددجویان کمیته امداد بیان کرد: بیشتر مشاغل ایجاد شده توسط کمیته امداد مشاغل خانگی و روستایی هستند که در پی شیوع ویروس کرونا مشاغل روستایی آسیبی ندیدند و حتی مشاغل .

- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از راه اندازی 100 هزار شغل برای مددجویان این نهاد از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی درباره تأثیر کرونا بر اشتغال مددجویان کمیته امداد بیان کرد: بیشتر مشاغل ایجاد شده توسط کمیته امداد مشاغل خانگی و روستایی هستند که در پی شیوع ویروس کرونا مشاغل روستایی آسیبی ندیدند و حتی مشاغل بخش کشاورزی رونق هم داشتند به طوری که در این مدت صادرات محصولات کشاورزی مددجویان افزایش یافته و در مشاغل روستایی آسیب خاص رخ نداده است.

عبدالملکی درباره تأثیر کرونا بر مشاغل خانگی نیز گفت: در مواردی مساله رکود که بر بخش های مختلف اقتصاد حاکم شده برخی از مشاغل خانگی را با مشکل فروش مواجه کرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد افزود: در مجموع حدود 700 هزار طرح شغلی تحت نظارت کمیته امداد است که 3 درصد این طرح ها دچار آسیب شدند؛ در این راستا کمیته امداد چند اقدام در دستور کار خود قرار داد که یکی از این اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 100هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد طی 8 ماهه امسال

راه اندازی 100هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد طی 8 ماهه امسال