مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-01اقتصادي

کمبود تخم مرغ بازار حاصل ایجاد جو روانی در فضای مجازی است


رییس سازمان جهاد کشاورزی سمنان بابیان اینکه کالاهای اساسی در استان تأمین و کمبودی برای آن وجود ندارد، گفت: کمبود تخم مرغ بازار حاصل ایجاد جو روانی در فضای مجازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسن میرعماد ظهر سه شنبه در ششمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان به صورت ویدئوکنفرانسی ضمن بیان اینکه کمبود تخم مرغ بازار حاصل ایجاد جو روانی فضای مجازی است، ابراز داشت: متأسفانه عده ای با تهیه فیلم های کوتاه در فضای مجازی در واحدهای مرغ تخم گذار که باید بر اساس زمان بندی از رده خارج شوند، جو روانی کمبود تخم مرغ را به وجود می آورند.

وی بابیان اینکه کالاهای اساسی مردم استان تأمین شده و نگرانی بابت آن وجود ندارد، افزود: تولید تخم مرغ در استان سمنان 80 تُن در روز و سالانه 29 هزار و 500 تن برآورد شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه اتحادیه مرغ های تخم گذار موظف به تأمین روزانه 30 تُن تخم مرغ برای تنظیم بازار هستند، ابراز داشت: خوشبختانه با پیگیری های به عمل آمده این رویه برای استان در حال انجام است.

میرعماد ضمن بیان اینکه تأمین نهاده های دامی برای مرغ های تخم گذار به طور ویژه در دست انجام است، در ادامه تصریح کرد: بیش از 90 درصد نهاده های این واحدها در زمان مشخص توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تخم مرغ بازار حاصل ایجاد جو روانی در فضای مجازی است

کمبود تخم مرغ بازار حاصل ایجاد جو روانی در فضای مجازی است