مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-01بين الملل

گفتگوی رییس جمهوری آرژانتین با جو بایدن و قول روابط بهتر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از نشریه اینفوبائه، آلبرتو فرناندز رییس جمهوری آرژانتین در تماسی تلفنی با جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا ضمن تبریک پیروزی بایدن در رقابت انتخاباتی آمریکا، - رییس جمهوری آرژانتین در گفتگو با جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا، پیروزی وی را فرصتی عالی برای ایجاد پیوند و روابط بهتر واشنگتن با آمریکای لاتین دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از نشریه اینفوبائه، آلبرتو فرناندز رییس جمهوری آرژانتین در تماسی تلفنی با جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا ضمن تبریک پیروزی بایدن در رقابت انتخاباتی آمریکا، این پیروزی را فرصتی عالی برای ایجاد پیوند و روابط بهتر واشنگتن با آمریکای لاتین دانست.

بایدن در این مکالمه 35 دقیقه ای با تاکید بر عزم خود در داشتن روابط مستحکم با کشور های منطقه گفت: این قاره [آمریکا]از ظرفیت های بالایی همراه با دموکراسی قدرتمند برخوردار بوده و ما فعالیتی گسترده از کانادا تا آرژانتین را در دستور کار داریم.

با وجود تداوم سکوت برخی رهبران راست گرای آمریکای لاتین از جمله ژاییر بولسونارو رییس جمهوری برزیل به عنوان متحدان واشنگتن در دوران چهار ساله حضور دونالد ترامپ، آلبرتو فرناندز به عنوان نخستین رهبر آمریکای لاتین که دقایقی پس از اعلام پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی رییس جمهوری آرژانتین با جو بایدن و قول روابط بهتر

گفتگوی رییس جمهوری آرژانتین با جو بایدن و قول روابط بهتر