مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:302020-12-01اقتصادي

کشتارگاه دامِ اردستان تهدیدی علیه بهداشت عمومی است


کشتارگاه مشترک دام اردستان و زواره با توجه به وضعیتی که دارد تهدید جدی علیه بهداشت عمومی است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: کشتارگاه مشترک دام اردستان و زواره با توجه به وضعیتی که دارد تهدید جدی علیه بهداشت عمومی است.

حمیدرضا تأملی، امروز (سه شنبه-11 آذر) در کارگروه بررسی مشکلات کشتارگاه های شهرستان اردستان، اظهار کرد: با توجه به وضعیتی که از کشتارگاه های شهرستان گزارش شده است، بازرسان شبکه دامپزشکی موظف هستند هر کدام از قصابی هایی را که گوشت غیربهداشتی و تأیید نشده دامپزشکی به مردم عرضه می کنند را پلمب کنند.

وی با بیان اینکه شبکه دامپزشکی به همراه اداره صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه قصابان شهرستان تا پایان آذر ماه مهلت دارد برای وضعیت توزیع گوشت و کشتارگاه های شهرستان راهکار ارائه کند، افزود: با توجه به وضعیت و گزارش هایی که دامپزشکی در خصوص وضعیت کشتارگاه دام شهرستان ارائه می دهد کشتارگاه مشترک دام اردستان و زواره تهدیدی علیه بهداشت عمومی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار اردستان با تأکید بر اینکه مردم شهرستان باید گوشت بهداشتی و با کیفیتی را مصرف کنند، گفت: با توجه به اعلام زمان بندی، اگر وضعیت کشتارگاه مشترک دام اردستان و زواره از ابتدای دی ماه امسال تغییر نکند تعطیل خواهد شد و به شهروندان خدمات نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتارگاه دامِ اردستان تهدیدی علیه بهداشت عمومی است

کشتارگاه دامِ اردستان تهدیدی علیه بهداشت عمومی است