مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:302020-12-01بين الملل

ارتش آمریکا انبارهای تسلیحاتش را برای چیزی بیش از جنگ آماده می کند


به گفته، فرمانده جدید مسئول انبارهای تسلیحاتی آمریکا، این کشور در حال اتخاذ گامهایی با هدف اطمینان پیدا کردن از اندازه مناسب این انبارها در عرصه های اروپا و آسیا-اقیانوسیه نه فقط برای درگیری بلکه برای رقابت راهبردی با روسیه و چین است.

- به گفته، فرمانده جدید مسئول انبارهای تسلیحاتی آمریکا، این کشور در حال اتخاذ گامهایی با هدف اطمینان پیدا کردن از اندازه مناسب این انبارها در عرصه های اروپا و آسیا-اقیانوسیه نه فقط برای درگیری بلکه برای رقابت راهبردی با روسیه و چین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دیفنس نیوز، واحد انبارهای تسلیحاتی از پیش آماده آمریکا (Army pre-positioned stockیا APS) چند سال پیش یک استراتژی تنظیم این انبارها با هدف مدرنیزه و متناسب سازی آنها برای جنگ منتشر کرد.

انبارهای APS آمریکا معمولا برای آنکه سربازان از آنها سریعا تجهیزات کسب کرده تا به یک درگیری منطقه ای پاسخ دهند طراحی شده اند.

اما ژنرال ادوارد دالی، فرمانده تجهیزات جنگی ارتش آمریکا در مصاحبه ای در ماه نوامبر به دیفنس نیوز گفت، از زمان انتشار این استراتژی، ارتش دریافته که ما نیاز داریم این انبارها را به سطح دیگری ببریم .

دالی در ماه ژوییه بعد از آنکه قبلا به عنوان معاون فرمانده تدارکات جنگی ارتش خدمت کرد، پذیرای این فرماندهی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش آمریکا انبارهای تسلیحاتش را برای چیزی بیش از جنگ آماده می کند

ارتش آمریکا انبارهای تسلیحاتش را برای چیزی بیش از جنگ آماده می کند