مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-01اقتصادي

گام بلند سپاه پل­ دختر در کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل­ دخترگفت: 350 بسته غذایی به ارزش یک میلیارد و 220 میلیون ریا ل در قالب رزمایش مواسات و هم­ دلی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

- منصور کریمی فرد امروز در حاشیه مراسم توزیع بسته های غذایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در پل­ دختر اظهار داشت: ارزش ریالی هر بسته غذایی توزیع شده بین نیازمندان بیش از سه میلیون ریال می باشد که توسط سپاه ناحیه پل­ دختر جمع آوری و از طریق پایگاه­ های مقاومت توزیع شد.

وی افزود: نیازمندان مورد هدف پیش از این توسط پایگاه­ های مقاومت سطح شهرستان شناسایی و سازماندهی شدند و اقلام جمع آوری شده در این مرحله از رزمایش مواسات و هم دلی در راستای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از و رزمایش هم­ دلی اقدام هایی در راستای تسریع این کمک ها با هم­ کاری خیران و گروه­ های جهادی در شهرستان صورت گرفته است.

وی افزود: سپاه ناحیه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک میلیارد و 500 میلیون ریال لوازم التحریر، 264 کارت هدیه به ارزش هر کارت پنج میلیون ریال، طبخ و توزیع 2 هزار و 500 بسته غذای گرم، 2 هزار بسته بهداشتی ، 25 جهیزیه و 20 هزار ماسک بین خانواده­ های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع کرده است.

امام جمعه پل­ دختر نیز در مراسم توزیع بسته های غذایی اظهار داشت: رزمایش مواسات وهم­ دلی و کمک مومنانه لبیک به ندای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند سپاه پل­ دختر در کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا

گام بلند سپاه پل­ دختر در کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا